Ska måla om mitt rum! ^^

hHej! ♥
Idag ska jag måla om mitt rum!! :D
Jag har haft ljus lila väggar sen jag var fem så liite less är man. Igår och i förrgår har jag tagit ut alla grejer från mitt rum och igår satte pappa alla möbler i mitten av rummet så vi kan måla. Idag var jag och mamma på Colorama och köpte färg till rummet.
Så där ser färgen ut nu, ljus-lila. Färgen som jag ska måla heter typ Tiramisu, det är typ en efterätt med kaffe eller nåt sånt.
Ja,  som sagt så är ju alla möbler flyttade till mitten av rummet. Det blå skåpet som syns på bilden ska vi måla vitt.
Där är alla mina grejer, det är två banankartonger med böcker under magnet tavlan.
Jag har ganska många böcker, den ena kartongen orkade jag knappt skuta. ^^
Om ni undrar varför jag lägger upp en bil på en blomma är det för att jag har haft den sen sexårs.
Den är inte så fin nu för den har tappat alla löv där nere. Mamma slängde den igår, men tänk jag har haft den i nästan sju år ^^
Jag är lite små sur för jag var tvungen att gå upp klockan nio. Igår sov jag till elva, jag brukar inte sova så länge så det kanske är mitt rekord ^^
Just nu har jag ganska tråkigt för vi var ju tvungna att ta bort datorn för vi ska måla om. Så nu får jag sitta vid mammas tröga dator -.-'
//Wilma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0