Plannja ikväll ^^,

Hej! ♥
Idag ska jag, Clara och pappa på basket. Det är Plannja som ska möta Norrköping.
Jag ringde ganska nyss för att fråga om Clara ville följa med, hon skrek 'JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA' i luren så jag tog det som ett ja. ;P
Pappa var 'tvungen' att ringa och fråga om hon verkligen ville följa med och om hon kunde baka lussebullar till oss som fika -.-'

Idag har jag bakat lussebullar med mamma, Fanny och Maja. Det var roligt fast lite jobbigt, jag fick inte ta för mycket mjöl på händerna för du blir bullarna torra och om jag tog förlite mjöl så klibbade dom fast på händerna.
Före det julstädade jag, det var inte så roligt men nu är mitt rum ganska rent i alla fall :)

Igår blev jag utelåst (jag hade glömt nycklarna hemma och mamma och Fanny var på stan) så jag gick till kaninerna. Först gav jag dom mat, sen gosade jag med dom ett tag. Men efter ett tag blev det lite tråkigt så jag tog fram matte och spanska boken ur väskan. Det gick inte bra att lära dom matte och spanska. Dom struntate i mig och började hoppa på böckerna. Tjorven stängde till och med ena boken. Jag var en halvtimme hos kaninerna sen gick jag ut och kollade om det fanns någon dörr som inte var låst. 
Jag började frysa jätte-mycket så jag gick ner till min gammelfarmor, där fick jag en stor toblerone xD
Min gammelfarmors minsta hund Lili var snabbast upp i mitt knä när jag hade satt mig i soffan och när hennes andra hund Mimmi kom i närheten morrade Lili åt hennne. Mimmi blev typ ledsen, eller det såg ut som det. :P


Här är Kitty och min matte bok bilderna jag tog då blev suddiga och dåliga!


Som jag sa, alla bilder blev suddiga!

Oj, det här blev ett ganska långt inlägg, faktiskt det längsta jag har skrivit :)
Nu ska jag gå till Clara, vi ska fixa headern lite :)

Kram
//Wilma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0