Konsert och Waldorf!

Hej! ♥
Idag i skolan hade vi konsert hela dagen, det var mellanstadiet som höll i julkonserten i år. Vi fick sjunga Last Christmas, den är svår och den suger! Vi fick sjunga den två gånger, först för lågstadiet och sen för högstadiet.
Det var en hemlig gäst också, den hemliga gästen var våran musiklärares son Jens som har varit med i dansbandkampen och idol. Han var bra! Vissa i klassen fick hanns autograf ;)
Efter konserten gick vi till Waldorf, jag beställd typ Hawaii-pizza men den hette något annat,  jag kommer inte ihåg vad. Den var jätte-god men jag orkade inte äta upp allt. Men den var såå god!!
Efter vi hade ätit klart slutade vi, jag gick hem med mamma.

Videon kanske var lite konsitg, jag tog den första jag såg...

Ikväll ska jag vara med Lisa. Hon har köpt en ny mobil. Jag vill se den och hon vill se datorn. :)

//Wilma

Kommentarer
Postat av: Ninnaz

SVAR: Haha, nepp! Det är minsann jag. ;D

2009-12-22 @ 17:17:48
URL: http://ninnaz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0